volba jazyka / language selection:


802.cz - internet telefon televize


navigace: volba jazyka | přihlášení | hlavní menu | podružné menu | obsah


přihlášení do systému 802.cz:



kontakty



Dohledové centrum

Dříve, než kontaktujete pracovníky dohledového centra, navštivte prosím sekci podpora uživatelům a také často kladené otázky (FAQ), kde můžete nalézt řešení Vašich problémů a odpovědi na Vaše otázky.

Pracovní doba dohledového centra

Pracovní dny - 8:00 - 20:00 hod.

Mimo tuto dobu je k dispozici záznamník, kde mohou zákazníci rovněž nahlásit chybu nebo problém. Při hlášení technického problému nebo poruchy uveďte společně s krátkým popisem také vaše klientské ID. Záznamník je průběžně monitorován a závažné poruchy většího rozsahu jsou řešeny neprodleně.

Dále můžete využít také formulář pro nahlášení chyby nebo e-mail.

Konkrétní kontakty

Telefon: +420 558 608 333
Mobilní telefon: +420 775 802 802
E-mail: podpora@riomedia.cz



navigace: volba jazyka | přihlášení | hlavní menu | podružné menu | obsah