volba jazyka / language selection:


802.cz - internet telefon televize


navigace: volba jazyka | přihlášení | hlavní menu | podružné menu | obsah


přihlášení do systému 802.cz:



podpora



Často kladené otázky (FAQ)

V této sekci naleznete odpovědi na často kladené otázky, doporučujeme si tuto sekci projít před kontaktováním našeho dohledového centra, můžete tímto způsobem vyřešit problém jednoduše a za zlomek času.

Vyhledat dotaz/odpověd:

Mám k adaptéru připojen analogový telefon a pokud zvednu sluchátko není nic slyšet telefon nereaguje ani na stisk **** pro vstup do menu adaptéru. Jak mám tento problém odstranit?

Vypněte adaptér. Odpojte jej od datové sítě. Zapněte adaptér a chvíli počkejte (cca 30s). Zvednete sluchátko a vytočte ****. Pokud se Vám neozve anglický hlas pošlete adaptér k reklamaci. Jakmile hlas slyšíte vytočte 73738#. Jakmile uslyšíte další anglicky mluvící hlas stiskněte 1# a počkejte cca 10s. Vypněte adaptér. Zapojte datovou síť. Zapněte adaptér.

...další často kladené otázky (FAQ)



navigace: volba jazyka | přihlášení | hlavní menu | podružné menu | obsah