volba jazyka / language selection:


802.cz - internet telefon televize


navigace: volba jazyka | přihlášení | hlavní menu | podružné menu | obsah


přihlášení do systému 802.cz:



podpora



Často kladené otázky (FAQ)

V této sekci naleznete odpovědi na často kladené otázky, doporučujeme si tuto sekci projít před kontaktováním našeho dohledového centra, můžete tímto způsobem vyřešit problém jednoduše a za zlomek času.

Vyhledat dotaz/odpověd:

Jak přidat další číslo k VoIP zařízení?

Tuto možnost můžete použít, jste-li vlastníkem více telefonních čísel pod jedním klientským účtem a máte-li telefonní adaptér podporující více telefonních linek. Nastavení se děje prostřednictvím provisioningu.

Nejprve je nutno se přihlásit do vašeho klientského účtu 802.cz. Následně v sekci VOX nastavení čísel v podmenu stačí kliknout na provisioning 802.cz.

Zde můžete pokračovat v nastavení druhého telefonního čísla u Linky 2. Po nastavení stačí jen uložit a vyčkat pár minut než se projeví uložené změny na našem serveru. Následně vypnete a zapnete Vaše VoIP zařízení, které si natáhne novou konfiguraci, která byla nastavena u vašeho klientského účtu.

...další často kladené otázky (FAQ)



navigace: volba jazyka | přihlášení | hlavní menu | podružné menu | obsah