volba jazyka / language selection:


802.cz - internet telefon televize


navigace: volba jazyka | přihlášení | hlavní menu | podružné menu | obsah


přihlášení do systému 802.cz:



podpora



Nejčastější otázky - VOX

Než budete kontaktovat naši zákaznickou podporu, projděte si nejprve nejčastěji pokládané otázky níže:

1) Co je hlavní a co vedlejší číslo služby VOX

Hlavní číslo je to, na které aplikujeme minimální měsíční plnění 20 Kč. To, které číslo je hlavní a které vedlejší (s nastavenými 5 Kč minimálního plnění) můžete určit sami, pokud nám napíšete na info@riomedia.cz.

2) Jak funguje nové vyúčtování u služby VOX?

Pokud nemáte na hovorném dostatek finančních prostředků (20/5 Kč), převedou se už na začátku tyto peníze z klientského účtu do hovorného, abyste je mohli provolat. Na konci měsíce systém zkoumá, kolik jste utratili. Byla-li útrata méně, než 20/5 korun, zúčtuje rozdíl mezi minimálním plněním a vaší útratou. Tato částka je uvedena v historii služby (po přihlášení na www.802.cz | historie účtu a služeb | Zvolte plátce či konkrétní službu | Z hovorneho smazano nevycerpane minimalni plneni XX.XX Kc).

3) Rád bych zarezervoval několik telefonních čísel v řadě, je to možné?

Ano, nahrejte na Váš účet 200 Kč za každé zarezervované číslo a napište nám na info@riomedia.cz. Tyto peníze budete moci protelefonovat.

4) Nevím, co dělat po registraci služby

Napřed zkontrolujte, zda jste nevynechali žádný z kroků registrace. Pokud myslíte, že je vše v pořádku, přidělte si telefonní číslo podle návodu.

5) Na účtě mám dostatek peněz a přesto mi telefon hlásí, že nemám dostatek finančních prostředků.

Tím, že nám pošlete peníze se uloží na Vašem klientském účtu. Nyní ještě musíte určit, kolik peněz chcete kterému číslu (byť jednomu) přidělit na hovorné. Chcete-li, aby se Vašemu číslu dobíjelo hovorné automaticky, stačí tuto službu povolit.

6) Potřebuji zaregistrovat slovenské číslo, umožňujete to?

Bohužel nenabízíme slovenská telefonní čísla.

7) Jak funguje nomadické číslo a lze jej používat v zahraničí?

Číslo lze používat v zahraničí v případě, že bylo přiděleno v souladu s platnou legislativou. Číslo není určeno k trvalému užívání v zahraničí. Lze jej užít pouze k nomádnímu spojení. Uživatel musí mít trvalé bydliště / sídlo v ČR.

8) Stěhujeme se, je nutné Vás kontaktovat?

Ano je. Vždy nám to musíte oznámit na adrese info@riomedia.cz pro zadání správé adresy do systému a Vaše telefonní číslo Vám zůstane zachováno, stěhujete-li se v rámci Vašeho telefonního obvodu. Stěhujete-li se mimo Váš současný telefonní obvod, česká legislativa bohužel neumožňuje používat Vaše současné číslo. Máme pro Vás ale řešení: doporučujeme vám zakoupit si druhé VOX číslo a nechat na něj přesměrovat současné hovory. Hovor, který přijde na Vaše staré číslo tak bude automaticky přesměrován na nové bez toho, aniž by volající něco poznal. Tento hovor je účtován jako hovor do vlastní sítě a je tedy samozřejmě zdarma.

9) Pohyby s hovorným

Jakékoli pohyby s hovorným bohužel nejsou možné. Hovorné se nevrací ani je není možné převádět mezi jednotlivými čísly.

10) Jak zrušit nepoužívané VOX číslo?

Nepoužívané VOX.další číslo můžete zrušit jednoduše tak, že vyčerpáte finanční prostředky na hovorném a tuto službu deaktivujete po přihlášení do klientské sekce na www.802.cz - Nastavení účtu a služeb - Zvolte plátce či konkrétní službu: 802.VOX další číslo - (De)aktivace služby. Pro zrušení hlavního čísla, prosím, napište žádost na info@riomedia.cz.



navigace: volba jazyka | přihlášení | hlavní menu | podružné menu | obsah