volba jazyka / language selection:


802.cz - internet telefon televize


navigace: volba jazyka | přihlášení | hlavní menu | podružné menu | obsah


přihlášení do systému 802.cz:



telefon



Podmínky "Zařízení v akci"

Chcete-li využít "Zařízení v akci", doporučujeme Vám přečíst si podmínky, za kterých můžete toto zařízení získat.

1) Pro objednání zařízení je nutno dodržet tento postup:

2) Zařízení v akci může získat každý zákazník ke svému VOX číslu, přičemž platí omezení jedno zařízení na jedno VOX číslo. Zařízení v akci již nelze pořídit k číslu, ke kterému bylo dříve pořízeno v akci Zařízení zdarma.

3) Objednáním zařízení dáte svolení k převedení dané částky na hovorné telefonního čísla, ze kterého si zařízení objednáváte a tato akce je již nevratná. Hovorné je pevně spjato s číslem, ze kterého se objednává.

4) S hovorným navýšeným v této akci NELZE jakkoliv manipulovat (rozdělovat mezi další čísla, vracet zpět do klientského účtu a podobně).

5) Cena zařízení nezahrnuje minimální měsíční plnění, služba musí být řádně zaregistrována a zaplacena - teprve poté lze zařízení objednat. Zařízení bude zasláno přepravní společností DPD, je možno zaslat zařízení na jinou adresu než je fakturační adresa klienta (toto se specifikuje v objednávce zařízení).

6) Úspěšným dokončením objednávky vzniká řádný závazkový vztah, uzavřený při použití prostředků komunikace na dálku, který se řídí ujednáním § 53 a násl. zák. č. 40/1964 Sb., občanský zákoník a zákazník má právo ve lhůtě 14-ti dnů po převzetí plnění od smlouvy odstoupit bez udání důvodů.

7) V případě odstoupení od smlouvy je zákazník toto povinen oznámit písemnou formou (nejlépe e-mailem na adresu info@riomedia.cz) a zaslané zboží vrátit zpět ve lhůtě, uvedené v odst. 6) na adresu frýdecko-místecké pobočky společnosti RIO Media a.s.

Zboží musí být vráceno:
a) v původním neznehodnoceném obalu se všemi součástmi a příslušenstvím, jež byly součástí balení (baterie, kabely, návody, instalační CD, ...)
b) plně funkční, nesmí jevit známky používání (např. vymazaná čísla z pamětí, povrch nesmí být poškrábán, polepen, nebo jinak poškozen)

8) V případě jakékoliv nestandardní změny může být klientovi naúčtován administrační poplatek 300-500,- Kč (dle charakteru změny). Klient bude na tento poplatek upozorněn při požadavku provedení změny.

9) Firma RIO Media a.s. si vyhrazuje právo změnit tyto podmínky akce a také akci kdykoliv ukončit, o čemž poskytne zájemcům prostřednictvím webové stránky potřebné informace v dostatečném časovém předstihu, minimálně však 3 dny před plánovanou změnou.

Reklamace zařízení pořízeného v akci

Reklamace se v celém rozsahu řídí ujednáním zák.č. 40/1964 Sb., občanský zákoník, zák.č. 513/1991 Sb., obchodní zákoník a zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, vše v aktuálním znění (viz Reklamační řád).

V případě oprávněné reklamace, kdy zákazníkovi je v rámci řádně ukončeného reklamačního řízení přiznáno vrácení kupní ceny zařízení, která byla převedena do hovorného ke konkrétnímu telefonnímu číslu, bude zákazníkovi na tuto částku vystaven dobropis.

Přiznáním nároku na vrácení částky kupní ceny zařízení vzniká zákazníkovi povinnost uhradit poskytovateli již vyčerpané hovorné.

Vyúčtování této částky je vždy součástí dobropisu a obě strany akceptací ujednání "Všeobecných podmínek poskytování služeb elektronických komunikací" vyjadřují vůli k započtení těchto vzájemných závazků a pohledávek. Rozdíl mezi pořizovací cenou zařízení a částkou čerpaného hovorného bude zákazníkovi poukázán do tří dnů po vystavení dobropisu ve prospěch jeho účtu, specifikovaného zákazníkem v reklamačním protokolu při uplatnění reklamace.



navigace: volba jazyka | přihlášení | hlavní menu | podružné menu | obsah