Užitečná telefonní čísla
Speciální čísla pro testování zjišťování stavu vašeho účtu/čísla
- *999 - echo test
- *998 - testovací hudba
- *997 - ověření vlastní identifikace volajícího (CLIPu)
- *996 - úprava/kontrola uvítací zprávy hlasové schránky
- *995 - ověření výše hovorného
- *994 - informace o registraci koncového zařízení
- *990 - univerzální hlasový rozcestník (IVR)
Poznámka: Před prvním použitím služby 802.VOX doporučujeme ověřit obousměrnou průchodnost hlasu vaší sítí pomocí echo testu a též celkovou kvalitu vašeho internetového připojení pomocí testovací hudby.
Při jakýchkoliv nesrovnalostech si prosím nejdříve ověřte, zda je vaše číslo správně zaregistrováno, zda máte dostatečný kredit, případně z jakého čísla doopravdy voláte (pomocí ověření identifikace volajícího).
Vertikální kódy – speciální kódy nastavující chování uživatelského účtu/čísla
- *21*number nepodmíněné přesměrování (CFU) na "number"¹
- **21 - zrušení nepodmíněného přesměrování (CFU)
- *61*number přesměrování při nevyzvednutí (CFNR) na "number"¹
- **61 - zrušení přesměrování při nevyzvednutí (CFNR)
- *62*number - přesměrování při nedostupnosti (CFUN) na "number"¹
- **62 - zrušení přesměrování při nedostupnosti (CFUN)
- *67*number přesměrování při obsazení (CFB) na "number"¹
- **67 - zrušení přesměrování při obsazení CFB
- *26* - aktivace módu "Nerušit" (DND)
- **26 - zrušení módu "Nerušit" (DND)
- *31* - aktivace potlačení identifikace volajícího (CLIR)
- **31 - zrušení potlačení identifikace volajícího (CLIR)
- *90*XX - nastavení maximální délky vyzvánění na XX sekund (nejméně 10, nejvíce 60)
- *99* - bezpodmínečné zastavení všech aktuálních placených hovorů uživatele
- *31*number potlačení identifikace volajícího pro jeden konkrétní hovor na "number" (CLIR-PC)
¹ Pro přesměrování do hlasové schránky zvolte vaše číslo jako číslo cílové.