volba jazyka / language selection:


802.cz - internet telefon televize


navigace: volba jazyka | přihlášení | hlavní menu | podružné menu | obsah


přihlášení do systému 802.cz:



podpora



Často kladené otázky (FAQ)

V této sekci naleznete odpovědi na často kladené otázky, doporučujeme si tuto sekci projít před kontaktováním našeho dohledového centra, můžete tímto způsobem vyřešit problém jednoduše a za zlomek času.

Vyhledat dotaz/odpověd:

Jak zrušit nepoužívané číslo/službu?

Pro zrušení hlavního VOX čísla nebo jakékoli služby, prosím, napište žádost na obchod@802.cz.

Nepoužívané VOX.další číslo můžete zrušit jednoduše tak, že vyčerpáte finanční prostředky na hovorném a tuto službu deaktivujete po přihlášení do klientské sekce na www.802.cz - Nastavení účtu a služeb - Zvolte plátce či konkrétní službu: 802.VOX další číslo - (De)aktivace služby.

...další často kladené otázky (FAQ)



další volby:


navigace: volba jazyka | přihlášení | hlavní menu | podružné menu | obsah