volba jazyka / language selection:


802.cz - internet telefon televize


navigace: volba jazyka | přihlášení | hlavní menu | podružné menu | obsah


přihlášení do systému 802.cz:



podpora



Často kladené otázky (FAQ)

V této sekci naleznete odpovědi na často kladené otázky, doporučujeme si tuto sekci projít před kontaktováním našeho dohledového centra, můžete tímto způsobem vyřešit problém jednoduše a za zlomek času.

Vyhledat dotaz/odpověd:

Kdy se vystavuje faktura?

Faktura se vystavuje jednou měsíčně, a to ve fakturační den určený pro zákazníka systémem při registraci. Vznikne pouze za skutečně uhrazené služby za dané zúčtovací období. Zúčtovací období je uvedeno na faktuře. Daňové doklady jsou k dispozici několik let nazpět, doporučujeme si je ale ukládat maximálně s ročním zpožděním.

...další často kladené otázky (FAQ)



další volby:


navigace: volba jazyka | přihlášení | hlavní menu | podružné menu | obsah