volba jazyka / language selection:


802.cz - internet telefon televize


navigace: volba jazyka | přihlášení | hlavní menu | podružné menu | obsah


přihlášení do systému 802.cz:



podpora



Často kladené otázky (FAQ)

V této sekci naleznete odpovědi na často kladené otázky, doporučujeme si tuto sekci projít před kontaktováním našeho dohledového centra, můžete tímto způsobem vyřešit problém jednoduše a za zlomek času.

Vyhledat dotaz/odpověd:

Existují nějaká omezení při odesílání pošty přes smtp.802.cz?

Aktualizace 2010 - vzhledem k technologickým změnám prováděným na síti 802 v tomto roce dochází ke změnám v omezení popsaných níže v bodě 1) kdy toto omezení přestává platit pro uživatele s nově přidělenými IP adresami z řady 188.x.x.x, omezení popsané v ostatních bodech zůstávají nadále v platnosti.


Omezení jsou následující:

1) Z důvodu ochrany pred spamy má u nás každá běžná internetová přípojka nastaven limit 200 zpráv za den. Tento limit prakticky ve všech případech plně dostačuje, překračován bývá skutečně jen v případě nákazy uživatelského počítače internetovým červem šířícího se pres SMTP, kdy SMTP provoz stanice mnohanásobně zesílí a tento limit následně zabrání exkalaci nákazy tím ze je v krátké době naplněn. Tím se šíření nákazy minimálně zkomplikuje. Vyšší kategorie služeb konektivity mají u nás tyto limity navýšeny: služby Jet na 5000 zpráv za den a služby MACH na 20000 zpráv za den vzhledem k jejich většinou masívnějšímu komerčnímu využití.

2) Všechny odchozí maily jsou dále při průchodu serverem smtp.802.cz scanovány antivirem a antispamem, díky tomu většinou neodejde ani těch prvních 200 nakažených zpráv. Účinek této filtrace neumožňujeme vypnout, v případě problémů s konkrétními maily si prosím nejdříve přečtěte možné příčiny a řešení problémů se Spamassassinem zde. Pokud nic z uvedeného nepomůže tak nás kontaktujte a konkrétní problém ohledáme a případně i ošetříme u nás na straně Spamassassinu. Náš antispamový a antivirový systém funguje s totožnými pravidly rovněž v příchozím směru na všech našich serverech příchozí pošty, takže vyřešení případného problému má příznivý dopad na poštovní provoz ve většině naší sítě.

3) Server smtp.802.cz lze používat z našich ip bloků s autorizací i bez autorizace, možnost odesílání z cizích ip však mají pouze uživatelé našich placených hostingových služeb s aktivovaným příjmem pošty na našem serveru - v tomto případě je nutno použít autorizaci, a to stejnou jako pro příjem pošty (tj. login a heslo stejné jako pro výběr pošty ze schránky na serveru pop3.802hosting.cz)

4) Ať už se použije přístup na server autorizovaný nebo neautorizovaný vždy je možno volitelně užít zajištění vrstvou SSL na portu 465

5) Maximální velikost přeposílané zprávy je u nás nastavena na 30MB, nedoporučujeme však pracovat se zprávami vetšími než cca 5MB vzhledem k nižším limitům u jiných většinou neplacených poštovních serverů. Předejdete tak problémům s nedoručením velkých zpráv.

6) Krom všeho výše uvedeného provádí náš server ještě množství dalších dnes již běžných kontrol náležitostí zprávy např. existence domény odesílatele apod..

...další často kladené otázky (FAQ)



navigace: volba jazyka | přihlášení | hlavní menu | podružné menu | obsah