volba jazyka / language selection:


802.cz - internet telefon televize


navigace: volba jazyka | přihlášení | hlavní menu | podružné menu | obsah


přihlášení do systému 802.cz:



podpora



Často kladené otázky (FAQ)

V této sekci naleznete odpovědi na často kladené otázky, doporučujeme si tuto sekci projít před kontaktováním našeho dohledového centra, můžete tímto způsobem vyřešit problém jednoduše a za zlomek času.

Vyhledat dotaz/odpověd:

Používám internetový prohlížet Mozilla Firefox a po přihlášení se mi po půl hodině neustále zobrazuje autorizační brána (autorizace.802.cz).

Klikněte na nástroje a dále na vymazat důvěrná data a zde zaškrkněte vyrovnávací paměť a klikněte na vymazat důvěrná data, poté vyzkoušejte jakoukoliv jinou internetovou stránku kromě autorizace. Pokud to nepomohlo, vyzkoušejte jiný internetový prohlížeč např. Internet Explorer nebo Opera.

...další často kladené otázky (FAQ)



navigace: volba jazyka | přihlášení | hlavní menu | podružné menu | obsah