volba jazyka / language selection:


802.cz - internet telefon televize


navigace: volba jazyka | přihlášení | hlavní menu | podružné menu | obsah


přihlášení do systému 802.cz:



podpora



Často kladené otázky (FAQ)

V této sekci naleznete odpovědi na často kladené otázky, doporučujeme si tuto sekci projít před kontaktováním našeho dohledového centra, můžete tímto způsobem vyřešit problém jednoduše a za zlomek času.

Vyhledat dotaz/odpověd:

Jak na zobrazení CLIP, data a času?

Datum a čas, stejně jako CLIP (identifikace volajícího), se dostává do analogového telefonu pomocí DTMF signálu mezi jednotlivými vyzváněcími tóny. Tento signál je vysílán VoIP zařízením, u data a času na základě přijatých informací z časového serveru na internetu (NTP), u čísla volajícího na základě dat přijatých ze SIP serveru(ústředny) při uskutečňování příchozího hovoru. Záleží na nastavení VoIP brány a na tom jaký typ signálu telefon podporuje (DTMF, FSK). Pokud je korektně nastaven NTP server (naleznete v záložce System, v sekci Voice) a parametr "Caller ID Method" (naleznete v záložceRegional, v sekci Voice), podle toho jaký podporuje telefonní přístroj, pak by měl být datum a čas korektní a mělo by se korektně zobrazovat telefonní číslo volajícího, případně, pokud máte volajícího v tel. seznamu v zařízení, může se objevit jeho jméno (pokud to analogový aparát podporuje).

Typů DTMF signálů je několik. Doporučuji vyzkoušet tyto (v parametru "Caller ID Method"):
Bellcore (N.Amer, China)*
DTMF (Finland, Sweden)*
ETSI DTMF
ETSI FSK

*nejčastěji používáno

Pokud Máte VoIP zařízení nastaveno pomocí provisioningu, pak Vám odpadá starost s nastavováním obecných parametrů a časových serverů.
Pouze změníte parametr "Caller ID Method". Toto se provádí po přihlášení na www.802.cz přihlašovacími údaji, v klientské sekci, na odkazu VOX nastavení čísel, kde je odkaz pro provisioning.
Zde najdete rozbalovací pole pro parametr "Caller ID Method", kde zvolíte jednu z nabízených voleb. Po uložení změn se tyto v provisioningu projeví za cca 15 minut. Poté je nutno VoIP zařízení restartovat, vypojením z napájení na cca 1 minutu. Po restartu by se již měla změna projevit ve VoIP zařízení.

...další často kladené otázky (FAQ)



navigace: volba jazyka | přihlášení | hlavní menu | podružné menu | obsah