volba jazyka / language selection:


802.cz - internet telefon televize


navigace: volba jazyka | přihlášení | hlavní menu | podružné menu | obsah


přihlášení do systému 802.cz:



podpora



Často kladené otázky (FAQ)

V této sekci naleznete odpovědi na často kladené otázky, doporučujeme si tuto sekci projít před kontaktováním našeho dohledového centra, můžete tímto způsobem vyřešit problém jednoduše a za zlomek času.

Vyhledat dotaz/odpověd:

Proč další volající nedostane obsazovací tón?

Na vašem koncovém zařízení máte aktivní funkci "call waiting".
Pro zařízení Linksys lze funkci deaktivovat pomocí provisioningu v klientské sekci www.802.cz -> VOX nastavení čísel -> provisioning 802.cz -> nastavení pro experty -> Call Waiting: vypnuto

...další často kladené otázky (FAQ)



navigace: volba jazyka | přihlášení | hlavní menu | podružné menu | obsah