volba jazyka / language selection:


802.cz - internet telefon televize


navigace: volba jazyka | přihlášení | hlavní menu | podružné menu | obsah


přihlášení do systému 802.cz:



podpora



Často kladené otázky (FAQ)

V této sekci naleznete odpovědi na často kladené otázky, doporučujeme si tuto sekci projít před kontaktováním našeho dohledového centra, můžete tímto způsobem vyřešit problém jednoduše a za zlomek času.

Vyhledat dotaz/odpověd:

Chci změnit internetovou službu či navýšit rychlost - co mám učinit?

Pro změnu služby je potřeba zaslat jednoduchou žádost na e-mailovou adresu obchod@802.cz minimálně 3 pracovní dny před datem expirace služby, kterou chcete změnit. Vaše žádost musí obsahovat Vaše zákaznické ID, název staré a nové služby (rychlosti) a také datum, od kterého chcete novou službu (rychlost) používat.

...další často kladené otázky (FAQ)



navigace: volba jazyka | přihlášení | hlavní menu | podružné menu | obsah