volba jazyka / language selection:


802.cz - internet telefon televize


navigace: volba jazyka | přihlášení | hlavní menu | podružné menu | obsah


přihlášení do systému 802.cz:



podpora



Často kladené otázky (FAQ)

V této sekci naleznete odpovědi na často kladené otázky, doporučujeme si tuto sekci projít před kontaktováním našeho dohledového centra, můžete tímto způsobem vyřešit problém jednoduše a za zlomek času.

Vyhledat dotaz/odpověd:

Místo internetu mi naskakuje autorizační brána. Co mám udělat?

V rámci zkvalitnění sítě nebo z důvodu odstranění problémů je možné, že po Vás čas od času bude chtít systém autorizaci (v případě zásahu našich techniků či administrátorů apod.). V tuto chvíli se Vám místo internetu zobrazí naše autorizační brána. Do této zadejte Vaše jméno a heslo pro používanou službu a počkejte, než Vás systém znovu autorizuje (do půl hodiny). Po autorizaci by již mělo být vše v pořádku. Nejedná se o výpadek služby. Pokud ani po uplynutí cca půl hodiny nebude služba spuštěna, kontaktujte naše dohledové centrum.

...další často kladené otázky (FAQ)



navigace: volba jazyka | přihlášení | hlavní menu | podružné menu | obsah