volba jazyka / language selection:


802.cz - internet telefon televize


navigace: volba jazyka | přihlášení | hlavní menu | podružné menu | obsah


přihlášení do systému 802.cz:



podpora



Často kladené otázky (FAQ)

V této sekci naleznete odpovědi na často kladené otázky, doporučujeme si tuto sekci projít před kontaktováním našeho dohledového centra, můžete tímto způsobem vyřešit problém jednoduše a za zlomek času.

Vyhledat dotaz/odpověd:

Jakým způsobem se platí tzv. "speciální úkony", lze je provést před zaplacením?

Pro provedení "speciálního úkonu" je nutné mít dostatek finančních prostředků na Vašem klientském účtu (minimálně ve výši prováděného úkonu).
Úkon bude proveden až po splnění této podmínky. Poplatek za úkon Vám bude odečten z Vašeho klientského účtu.

...další často kladené otázky (FAQ)



navigace: volba jazyka | přihlášení | hlavní menu | podružné menu | obsah