volba jazyka / language selection:


802.cz - internet telefon televize


navigace: volba jazyka | přihlášení | hlavní menu | podružné menu | obsah


přihlášení do systému 802.cz:



podpora



Často kladené otázky (FAQ)

V této sekci naleznete odpovědi na často kladené otázky, doporučujeme si tuto sekci projít před kontaktováním našeho dohledového centra, můžete tímto způsobem vyřešit problém jednoduše a za zlomek času.

Vyhledat dotaz/odpověd:

Je možné si nakonfigurovat schránku v doméně tak aby do ní padala veškerá jinak nezařazená pošta?

Ano, stačí jedné ze schránek v doméně aktivovat funkci "Doménový koš", do této schránky pak bude padat veškerá nezatříděná doménová pošta která by jinak byla navrácena jako nedoručitelná s chybou "User unknown - Neznámý uživatel". Žádný mail do domény pak nemůže zůstat nepovšimnut i kdyby měl nepřesně uvedenu adresu příjemce před @, nevýhodou této funkce však je relativně větší náchylnost k příjmu SPAMu.
Zmíněnou funkci je možno aktivovat v sekci konfigurace emailových schránek po přihlášení se do uživatelské sekce na samoobslužném portálu http://web.802.cz

...další často kladené otázky (FAQ)



navigace: volba jazyka | přihlášení | hlavní menu | podružné menu | obsah