Často kladené otázky (FAQ)
V této sekci naleznete odpovědi na často kladené otázky, doporučujeme si tuto sekci projít před kontaktováním našeho dohledového centra, můžete tímto způsobem vyřešit problém jednoduše a za zlomek času.
Je možné si nakonfigurovat schránku v doméně tak aby do ní padala veškerá jinak nezařazená pošta?
Ano, stačí jedné ze schránek v doméně aktivovat funkci "Doménový koš", do této schránky pak bude padat veškerá nezatříděná doménová pošta která by jinak byla navrácena jako nedoručitelná s chybou "User unknown - Neznámý uživatel". Žádný mail do domény pak nemůže zůstat nepovšimnut i kdyby měl nepřesně uvedenu adresu příjemce před @, nevýhodou této funkce však je relativně větší náchylnost k příjmu SPAMu.
Zmíněnou funkci je možno aktivovat v sekci konfigurace emailových schránek po přihlášení se do uživatelské sekce na samoobslužném portálu http://web.802.cz