Nejčastější otázky - INTERNET
Než budete kontaktovat naši zákaznickou podporu, projděte si nejprve nejčastěji pokládané otázky níže:
1) Proč je dobré používat provisioning?
Pro bližší informace doporučujeme detaily na stránce provisioning.
2) Lze mít na VOIP zařízení s dvěma porty LINE nastavené VOX čísla dvou klientů (dvou účtů/ID)?
Ano, toto je možné nastavit ručně. V případě, že by jste chtěli využít provisioningu, tak bohužel to nelze. Šlo by to pouze v případě, že by obě čísla byla pod jedním klientským účtem, pod jedním ID.
3) Jaké důvody vedou k odpojení VOIP zařízení od ústředny? Provisioning stahuji.
Důvodů může být mnoho od hardwarových problému po softwarové. Kontaktujte naši podporu, která Vám pomůže.
4) Kolik STB můžu připojit k optické GW (v jednotlivých sítích)?
K jedné gateway můžete připojit maximálně dva Set-Top-Boxy.
5) Ovlivňuje sledování IPTV rychlost připojení k internetu?
Ne, sledování IPTV rychlost připojení k internetu neomezuje, ale POZOR v případě, že máte službu z kampaně 4x100 tak Set-Top-Boxy omezují Vaši rychlost velikosti toku dat programu, tzn. pokud se budete dívat na dvou Set-Top-Boxech na různé programy, tak budete mít maximální rychlost 100 Mbps mínus velikost toku dat programu, v praxi to vypadá takto: 100Mbps mínus velikost toku dat, rovná se skutečná rychlost, kterou můžete dosáhnout. Některé programy samozřejmě mají daleko vyšší tok dat a tím Vám budou rychlost o to více snižovat.
6) Proč neposkytujete statickou veřejnou IP adresu?
Statickou IP adresu poskytujeme, ale pouze u služeb JET nebo MACH.
7) Jak vyresetuji STB do továrního nastavení?
Odpojte STB z elektřiny a po chvíli opět připojte. Ihned po zapojení stiskněte (Menu), velkými šipkami přejděte na System (OK) - Factory Restore (OK) - potvrďte dialog: YES - šipkou doleva zpět na System - Exit (OK) - Save and Reboot.
8) Proč nemohu odesílat email z jiného SMTP než je smtp.802.cz?
Od data 21.4.2009 zavádíme u domácích a wifi přípojek vé restrikce týkající se omezení většiny přímých odchozích SMTP spojení - přečtěte si k tomu prosím bližší informace uvedené v odpovědi ZDE.
9) Proč se mi stále zobrazuje autorizační brána, když jsem se úspěšně přihlásil?
Problém je nejčastěji způsoben tím, že Váš internetový prohlížeč si naši autorizační bránu nahrál do své paměti a tak poté stránky zobrazuje. Problém vyřešíte tak, že vymažete dočasné soubory internetu nebo vyrovnávací pamět. Restart počítače je také řešením. V případě, že se stále zobrazuje, kontaktujte naši technickou podporu.
10) Peníze na účtě mám, ale když chci volat, tak mi to řekne, že nemám dostatečné hovorné?
Zkontrolujte si ve své klientské sekci, zda máte u daného telefonního čísla dostatek peněz v "hovorném". Údaj zjistíte v sekci "VOX čísla". Jak navýšit hovorné zjistíte v našem podrobném návodu.