Nejčastější otázky - TRIPLE PLAY
Než budete kontaktovat naši zákaznickou podporu, projděte si nejprve nejčastěji pokládané otázky níže:
1) Jak si službu objednat?
Navštivte na našich internetových stránkách sekci "nová nabídka/ chci zřídit službu" a vyplňte registrační formulář. Budete kontaktován naším pracovníkem, který s Vámi dohodne uzavření smlouvy a termín realizace připojení. Popřípadě Vás rádi uvítáme přímo v sídle firmy na zákaznickém oddělení.
2) Kde je tato služba dostupná?
Služba je dostupná pouze v objektech, které jsou již připojeny do optické sítě 802.cz.
3) Jak přejít ze stávající služby 802.Mega Doma na balíček Triple play
Navštivte na našich internetových stránkách sekci "nová nabídka/ chci zřídit službu" a vyplňte následující registraci. Zřizujete si nový klientský účet, tzn. nesmíte být přihlášen pod svými přihlašovacími údaji. Budete kontaktován naším pracovníkem, který s Vámi dohodne uzavření smlouvy a termín realizace připojení. Popřípadě Vás rádi uvítáme přímo v sídle firmy na zákaznickém oddělení.
4) Mám uzavřenou smlouvu s Vaší společností na 24 měsíců na poskytování televizní služby 802.TV. Mohu přejít na služby Triple play?
Ano, po uzavření služby TP bude Vaše stávající smlouva ukončena ke dni připojení nové služby.
5) Je nutné uzavírat smlouvu o poskytování služeb Triple play?
Ano, tyto nové služby předpokládají uzavření smlouvy. Při uzavření smlouvy na 12 měsíců získáváte řadu výhod, např. snížení garance na 0,- Kč. Smlouvu můžete uzavřít i na dobu neurčitou, kterou lze kdykoliv vypovědět. Podrobnosti naleznete v detailech jednotlivé služby, kterou zobrazíte po kliknutí na bublinu služby.
6) Je možné přejít v průběhu užívání služby na jiný balíček, či přidání (odebrání) prémiového balíčku?
Zákazník může realizovat změny Programových nabídek, změny balíčků služeb i v průběhu účtovacího období. Minimální doba trvání Programové nabídky je 30 dní. Zařazení další nabídky do balíčků provede Poskytovatel v průběhu fakturačního období na základě objednávky zákazníka. Účinnost této změny je následující den po přijetí a schválení objednávky. Vyřazení programové nabídky z balíčku zaevidujeme i v průběhu fakturačního období na základě objednávky zákazníka. Objednávky na změnu služby nebo specifikace služeb podávejte nejlépe v elektronické podobě na email info@riomedia.cz.
7) Jak se tyto služby hradí?
Cena za sjednané služby je splatná měsíčně do 15. dne daného kalendářního měsíce. Způsob platby se sjednává při uzavírání smlouvy a to buď Sipem nebo převodním příkazem.
8) Je nutné využívat hlasovou službu, která je součástí balíčku?
Pokud nemáte zájem, nemusíte využívat pevnou linku, která je součástí balíčku.
9) Co je garance?
Garance je vratná záruka vrácení peněz s lineárním snižováním do nuly po dobu 30 měsíců.
10) Kolik televizorů připojím k set-top boxu?
K jednomu set-top boxu připojíte jeden televizor. V jedné domácnosti je možné připojit 2 set-top boxy.